KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA جو استاديوم حسينی را گرفت!

جو استاديوم حسينی را گرفت!

جلال حسيني در يكي از روزهاي بد خود با اشتباهات پشت سر هم در عرض چند دقيقه دروازه خودي را در آستانه 4 بار فروپاشي قرار داد! در سوي مقابل فرشيد طالبي نشان داد كه لااقل لايق تر از حسيني براي پوشيدن پيراهن تيم مليست.اگر در برزيل هم حسيني پس از هر باخت توپ را به سمت هواداران شوت كند آنجا از تيم برنده امتياز كسر نمي كنند! بلكه آبرو و حيثيت يك كشور را به باد مي دهند!

تيم جلال حسيني نتنها بازي بلكه اخلاق را نيز باخت او بايد به اين مسأله دقت كافي داشته باشد.او هم تيمي هاي خود را متهم به بي ملاحظگي و حواس پرتي كرده است اما غافل از اين كه خود جلال سپاهان و هوادارن اين تيم را به پول فروخت و سپاهان را در حساس ترين شرايط به حال خود واگذاشت.

ظاهراً توهم در خون پرسپوليس است هركس وارد اين باشگاه مي شود بسان فردي ست كه قرص توهم زا مصرف كرده باشد.او ظاهراً از ياد برده است كه در 20 دقيقه شروع طوفاني تراختور بايد حداقل 4 گل دريافت مي كرد.آنها روي زمين خوابيدند تا فشار تراختور را كم كنند پس از گل برتري تراختور عقل سالم دستور به حفظ نتيجه مي دهد،بدون شك اگر بازي تا دقيقه نود مساوي بود آنها نود دقيقه تحت شديدترين فشارها قرار مي گرفتند.

جلال همانند هم تيمي هايش چنان غرق جو وحشتناك استاديوم بود كه ظاهراً موقعيت هاي گل تراختور در نيمه اول و تك به تك هاي نيمه دوم را به كل نديده است!

او بايد بداند كه وقتي همه مي گويند تراختور پر طرفدارترين تيم ايران است پس او هم بايد به اين مسأله ايمان بياورد.او بايد درك كند كه ما اين لقب را خود به خود نداده ايم 4 فصل متواليست كه به گواه اسناد سازمان ليگ پر هوادارترين تيم ليگ برتر ايران بوده ايم و نيم فصل نخست ليگ اخير نيز علي الرغم بازيهاي خانگي كمتر رتبه نخست هواداري در نيم فصل اول را به خود اختصاص داديم.بهتر است آنها براي بازيهاي خود بيشتر تبليغ كنند شايد چند هزار نفري را به استاديوم بكشانند.

ظاهراً از بس كه در آزادي تماشاگرانشان ناسزاي ناموسي و قوميتي سر داده اند بازيكنان آنها در تشخيص ناسزا از تشويق دچار مشكل اساسي شده اند.كميته انظباطي همين حواليست و اگر عدالت را رعايت كرده باشد بايد شما را نيز همانند لوسيانو پريرا به علت ايجاد تنش در استاديوم و بي احترامي به بازيكنان و هواداران تيم مقابل حداقل يك جلسه از بازي بعدي محروم نمايد.

آقاي جلال بهتر است از جانب خودشان صحبت كنند،مسلمان،دهنوي،سيد صالحي و حاتمي خود مي دانند چه كرده اند و تاوان آن را هم پس داده مي دهند و خواهند داد.پرونده شما به خودي خود سنگين است پس خود شما به وكيل نيازمندتر هستيد.

اتفاق كوچك در بازي با فولاد و همين تيم شما 6 امتياز را از ما گرفت،اگر اين اتفاقات كوچك است شما چرا مقابل تيم سابق خود آن چنان بلوا كرديد كه حتي خانواده داور هم از آزار و اذيت شما و طرفداران شما در امان نبود؟

ما كه در استاديوم بوديم غير از تشويق تيم خودي صدايي نشنيديم اين ترفندها براي توجيه باخت قديمي شده است.هواداران شما همواره اتحاد ملي و قومي را زير سؤال برده اند و اين يك مسأله فرا فوتباليست كه با دفاعيات جالب توجه شما همراه است!

واقعيت اينست كه شما يك بازيكن بي ادب هستيد كه جنبه باخت را نيز نداريد، با ديدگاه حقيقي اسدي از نظر فني،شخصيتي و سني به اندازه كافي بزرگتر از شماست و از نظر حقوقي كاپتان تيم تراختور آذربايجان است. او نماينده تيم مليون ها مليون ترك ايرانيست.
اسدي تا به حال كه تراختور را به پول نفروخته است كاري كه شما خوب آموخته ايد پس در جايگاه و منزلتي نيستيد كه در مورد اسدي نظر بدهيد.

بله همه شما را ديدند وقتي سر بازيكن ما شكافت ،توپ را به بيرون نزديد!
وقتي توپ را گرفتيم و ما به بيرون زديم توپ را به ما پس نداديد!
اين كار را بارها و بارها تكرار كرديد!
نيمه اول دروازه بان شما مانند نامردها زمين خوابيد چون مردانه توان رويارويي با خط آتش تراختور را نداشتيد ولي ما توپ را به شما داديم.
همه ، شما و رفتار زشت بازيكنانتان را ديدند،رفتار زشت تر هوادارانتان را نيز قبلاً ديده اند پس بهتر است سكوت اختيار كنيد و فقط در مورد تيم خودتان صحبت كنيد.

كريم انصاري فر بازيكن تيم تراختور است و خوشحالي كردن يا نكردن او ربطي به شما ندارد،از نظر اخلاقي بازيكن ممتاز اين كشور است ،همگان سابقه اخلاقي شما را نيز مي دانند.

ظاهراً ترميم موي سر شما عوارض بسيار بدي رو عقلتان گذاشته است همه اتفاقات جمعه در يك جمله خلاصه مي شود:
قهرماني نبود و باختيد،به زودي به جايگاه اصليتان باز خواهيد گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: سید جلال حسینی , ترمیم موی حسینی, شوت کردن توپ توسط حسینی بین طرفداران تراکتور, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )